بهترین دستگاه های مطب زیبایی کدامند؟

مرکزهای زیبایی یکی از پر مراجعه‌ترین مراکز در کشور به‌شمار می‌آید. در حال حاضر خانم‌ها و آقایان بی شماری به کلینیک‌های زیبایی مراجعه می‌کنند و خدمات این کلینیک‌ها را به کار می‌گیرند. به همین دلیل، تجهیز کلینیک زیبایی چیزی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

انتخاب درست تجهیزات کلینیک زیبایی باعث می‌شود که مراجعه کنندگان بتوانند در کمترین زمان ممکن به کلینیک خودشان مشتری جذب کنند و مطب پوست و زیبایی، به یک محل پر رفت و آمد و شلوغ تبدیل شود.

در ادامه این مطلب می‌خواهیم شما را بیشتر در رابطه با نحوه تجهیز مطب پوست و زیبایی آشنا کنیم. پس اگر می‌خواهید یک کلینیک زیبایی را تأسیس کنید و نمی‌دانید که چه تجهیزاتی را برای کلینیک زیبایی به کار بگیرید، در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه لیزر موهای زائد:

لیزر موهای زائد شیوه ای جهت از بین بردن موهای زائد دائمی می‌باشد که در این روش موج‌های نور به فولیکول‌های مو تابانده می‌شود. به علت حذف تقریباً دائمی موهای زائد این روش بین مردم بسیار شناخته شده‌است، به همین دلیل جزو کلیدی‌ترین دستگاه کلینیک زیبایی می‌باشد.

انواع گوناگونی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد تولید شده‌اند که انتخاب را برای صاحبان کلینیک سخت می‌کند. برای بهترین انتخاب می‌بایست سوال‌های زیر را از خود بپرسید؛ بعد از جواب دادن به سوالات ذیل، حتماً با یک مشاور تجهیز کلینیک زیبایی مشورت کرده و با توجه به تحقیقات خود قادرید بهترین گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

  1. چه مقدار سرمایه برای لاین لیزر موهای زائد کلینیک در نظر دارید؟
  2. مردم شهر شما چه نوع پوست و چه تناژ رنگی دارند؟
  3. افراد منطقه کلینیک شما حاضر به پرداخت چه قدر هزینه برای لیزر موهای زائد خود هستند؟
  4. چند متر فضا در کلینیک برای قسمت لیزر موهای زائد مد نظر دارید؟

دستگاه هایفوتراپی:

اگر جهت مشاوره جوان‌سازی و زیبایی پوست به مراکز زیبایی مراجعه کرده باشید، احتمالاً نام دابلو گلد هایفو اولترا به گوشتان آشنا باشد. این دو دستگاه محبوب که جهت لیفت صورت و رفع چروک‌های پوست استفاده می‌گردند، با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که در ادامه چند مورد از آن را بازگو می‌کنیم

  • هایفو دابلو گلد محصول کشور کره جنوبی می‌باشد و هایفو اولترا در کشور چین تولید شده‌است.
  • در دابلو از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌گردد، درصورتی‌که اولترا حاصل مهندسی معکوس دستگاه‌های مشابه می‌باشد. وسایل مصرفی دابلو نسبت به اولترا پر هزینه تر است.
  • هایفو اولترا شرکت سازنده مختص به خود را ندارد؛ اما دابلو گلد را شرکت کره‌ای Hironic تولید و عرضه کرده‌است.

باتوجه‌به نکاتی که نام بردیم، بدیهی است که قیمت دستگاه هایفو دابلو گلد نسبت به هایفو اولترا گران‌تر است؛ چون شرکتی معتبر آن را ساخته و از تکنولوژی روز دنیا بهره می‌برد. درصد رضایت زیباجویانی که با HIFU Doublo درمان شده‌اند، بسیار بالا و چشم‌گیر است.

دستگاه‌های میکرونیدلینگ:

دستگاه‌های جوانسازی میکرونیدلینگ پوست، با به کارگیری از چندین سوزن کوچک و استریل جهت سوراخ کردن و ایجاد آسیب پوستی کار خود را می‌کنند. این شیوه درمانی با ایجاد آسیب پوستی سبب تحریک سلول‌های مفید شده و کلاژن بیشتری می‌سازند. عیب دستگاه‌های میکرونیدلینگ عمق کم نفوذ آنها و قدرت پاییشان در تحریک بافتی می‌باشد. در آخر نتیجه درمانی چندان رضایت بخش نمی‌باشد. پیشنهاد می‌شود این روش درمانی با تزریق مزوتراپی ترکیب شده تا اثربخشی درمان بیشتر شود. قیمت بسیار پایین این دستگاه‌ها از مزایای آنها به حساب می آید.

دستگاه های لاغری:

در اکثر مراکز زیبایی و پوست و مو، دستگاه لیزر موهای زائد وجود دارد. ولی کمتر کلینیک زیبایی ای هستند که مجهز به عضله سازی و دستگاه لاغری مجهز شده باشد. در حالی که افراد مراجعه کننده به یک کلینیک زیبایی، چاق باشند یا اضافه وزن داشته باشند، خرید دستگاه لاغری و عضله ساز بسیار جهت تجهیز کلینیک زیبایی توصیه می‌گردد.

دستگاه‌های لاغری در انواع گوناگونب وجود دارند. بعضی از آن‌ها فقط لاغر کننده اند و قادر اند سایز دور شکم و پهلوها را کم کنند. اما بعضی از دستگاه‌های لاغری به غیر از اینکه باعث لاغری می‌شوند، می‌توانند عضله سازی هم بکنند.

چنانچه تبلیغات خوبی داشته باشید با خرید دستگاه لاغر کننده و عضله ساز، پول خوبی به جیب خواهید زد. چون بسیاری از بانوان به چربی‌های دور شکم خودشان اهمیت می‌دهند و به دنبال لاغری می‌باشند. همچنین، ساخت عضله در کنار چربی سوزی با کمک یه دستگاه، بسیار خوب جواب می‌دهد!

دستگاه پلاسما:

پلاسما از بهترین دستگاه‌ها بین دستگاه‌های لازم جهت تجهیز یک کلینیک زیبایی می‌باشد و همان‌طور که از نام این دستگاه مشخض است، ماده اصلی آن پلاسما می‌باشد. پلاسما بعد چهارم ماده است که با حرارت زیاد و خاصیت رسانایی که دارا می‌باشد در مواجهه با مواد دیگر به‌سرعت سرد می‌شود.

این ماده به وسیله از هندپیس دستگاه پلاسما وارد پوست شده و با تبدیل جامد به گاز بخش‌هایی از لایه اپیدرم و درم پوست سبب تحریک بافتی و تحریک سلول‌های فیبروبلاست و ساخت و باز تولید بیشتر کلاژن‌ها و در نتیجه جوانسازی پوست می‌شود.

پلاسما هم جزو دستگاه‌های کاملاً غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه عوارض جانبی جدی ندارد.

دستگاه RF:

دستگاه آر اف یا رادیو فرکانسی (Radio frequency) در واقع نوعی انرژی است که با طول موج بر ثانیه اندازه‌گیری می‌شود. امواج دستگاه آر اف حدود ۴۵۰ کیلوهرتز انرژی را دارا می‌باشد و همین انرژی و گرما سبب جوانسازی پوست صورت می‌گردد.

  • دستگاه RF برای برداشتن خال مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • برای برداشتن خال با هدف زیبایی پوست روش رادیوفرکوئنسی می‌تواند، بسیار کاربردی و مناسب واقع شود.
  • درمان با این دستگاه دوره نقاهت کوتاهی دارد.
  • درمان سلولیت و لاغری موضعی نواحی بدن مثل شکم، پهلو، ران، بازو، سینه می‌شود.
  • در RF برعکس لیزر عوارض جانبی وجود ندارد.
  • برای همه افراد و انواع رنگ پوست‌ها به کار برده می‌شود.
  • از ویژگی‌های این روش باقی نماندن جای اسکار و زخم می‌باشد.
  • از این دستگاه برای جوانسازی پوست صورت نیز استفاده می‌شود.
  • باعث کلاژن سازی، از بین بردن چین و چروک‌های سطحی، پف چشم، سیاهی زیر چشم و غیره می‌شود.

سخن آخر:

خرید هر وسیله یا دستگاه کلینیک زیبایی موجود در بازار از نظر اقتصادی امکان‌پذیر نیست. آنچه برای یک کلینیک زیبایی و پزشکی موفق کار می‌کند ممکن است برای دیگری مناسب نباشد. نکته مهم این است که با توجه به جمعیت بیمارانی که به کلینیک شما مراجعه می‌کنند و سیستم کسب‌وکاری که در نظر گرفته‌اید، انتخاب تجهیزات مورد نیاز کلینیک زیبایی صورت بگیرد.

زمانی که تصمیم می‌گیرید چه دستگاهی را بخرید، باید در نظر داشته باشید که خواسته بیمار شما چیست و چه نیازی به این دستگاه دارید. این عامل مهم و سایر عواملی که برای انتخاب دستگاه مورد نیاز یک کلینیک زیبایی تأثیر گذار است را برایتان در این مقاله ذکر کردیم و تمام تجهیزاتی که یک کلینیک زیبایی مجهز نیاز دارد را نام بردیم.

بهترین درمان جوش صورت چیست؟
بهترین درمان

بهترین درمان جوش صورت چیست؟

جوش صورت ممکن است به دلیل عوامل مختلفی اتفاق بیافتد که می‌توانند به عوامل داخلی یا خارجی برگردند. در زیر برخی از علل شایع جوش‌های

بهترین مراکز لیزر قلهک
بهترین مطب های

بهترین مراکز لیزر قلهک

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، مراکز لیزر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز درمانی برای انجام روش‌های غیرجراحی و زیبایی پوست و بدن شناخته می‌شوند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی ستارخان
دندان پزشکی

بهترین کلینیک دندانپزشکی ستارخان

ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی چیست؟ ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی با کیفیت و موثر عبارتند از: تفاوت بین کلینیک دندانپزشکی و مطب دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی

دندان پزشکی

کارور دندانپزشکی چیست؟

همان‌طور که واقف هستید در دندانپزشکی، درمان‌های ترمیمی دندان بر اگزودنتیا ارجحیت دارند. اولویت اصلی دندان‌پزشکان حاذق حفظ آناتومی طبیعی دندان‌ها و ترمیم دندان‌های دارای

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان فرم را تکمیل نمایید.

مشاوره رایگان

نام