بهترین دستگاه های لیزر در ایران و جهان

از جمله شیوه‌های جدید و بسیار تأثیر گذار جهت رفع دائمی موهای زائد خانم‌ها و آقایان استفاده از دستگاه لیزر می‌باشد. اما یکی از چالش‌های افراد جهت از بین بردن موهای زائد نواحی مختلف بدنشان، گزینش بهترین دستگاه برای لیزر می‌باشد.

در اصل دستگاه‌های لیزر مختلفی در دنیا وجود دارند که هر کدام ساخت برند مختلفی بوده و از امکانات، کارایی و تأثیرگذاری متفاوتی برخودار هستند؛ بنابراین شناخت موثرترین دستگاه لیزر موهای زائد سبب خواهد شد که شما عزیزان بهترین نتیجه را از رفع موهای زائد خود داشته باشید.

ما در ادامه قصد داریم دربارهٔ بهترین دستگاه برای لیزر بحث کنیم و خصوصیات دستگاه‌های ساخته شده توسط برندهای متفاوت را بررسی کنیم؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از انتخاب مرکز لیزر برای از بین بردن موهای زائدتان، این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

موج‌های مختلف هر تایپ مویی را کاملاً از بین ببرند.

هر دستگاهی که بتواند هر نوع مویی که روی هر نوع پوستی رشد کرده‌است را از بین ببرد می‌تواند بهترین دستگاه لیزر بدن و صورت در نظر گرفته شود درحالی که شرط آن این است که نتایج آن هم کاملاً رضایت بخش باشد.

همان‌طور که گفتیم دو دستگاه ICE Platina Plus و ICE Platinum مناسب انواع پوست و مو هستند و تقریباً می‌توان گفت یک سر و گردن از بقیه دستگاه‌ها بالاتر هستند.

به همین علت می‌توان این دستگاه را به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های این خدمات نام برد.

لیزر الکساندرایت (Alexandrite Laser):

لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر، یکی از پیشرفته‌ترین نوع لیزر در دنیا برای تخریب حذف موهای زائد و فولیکول مو می‌باشد. این طول موج به عنوان موثرترین طول موج شناخته شده و به علت قدرت بالا، کارایی خوب و عدم وجود عوارض، طرفداران زیادی در کلینیک‌های پوست و زیبایی دارد. میزان بازدهی و اثرگذاری این لیزر بسیار بالاست و نیازهای مشتری را به خوبی برآورده می‌کند. این نوع لیزر اکثراً برای تایپ‌های پوستی روشن (نوع ۱ و ۲) مناسب است. البته این‌طور نیست که در رنگ‌های پوستی بالاتر اثر گذار نباشد، اما بیشترین تأثیر لیزر الکس در پوست‌های روشن با موهای تیره است.

دستگاه دایود (Diode laser):

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست‌هایی با تیرگی متوسط یا زیاد، دستگاه دایود می‌باشد. این نوع لیزر هر دو طول موج کوتاه و بلند را تأمین می‌کند و به همین علت میزان جذب ملانین بالایی ندارد و به فولیکول‌های مو در عمق پوست نفوذ پیدا می‌کند. همچنین طول موج بلند ریسک آسیب پوستی را کاهش می‌دهد. تنها مشکل این دستگاه این است که افراد با پوست تیره به جلسات درمانی بیشتری نیاز دارند. از عارضه لیزر دایود می‌توان به قرمزی پوست اشاره نمود.

دستگاه لیزر مو کندلا(candela):

دستگاه لیزر موهای بدن جنتل مکس پرو ساخت شرکت کندلا یکی از پیشرفته‌ترین و جدیدترین دستگاه‌های موجود در جهان است که از گران‌قیمت‌ترین دستگاه‌ها به‌شمار میآید و به ندرت در ایران پیدا می‌شود.

دستگاه لیزر اسکلپیون(Asclepion):

اسکلپیون از دیگر بهترین دستگاه برای لیزر موی زائد، است که با نام مدیواستار مونولیت نیز معروف است. این دستگاه از جدیدترین نوآوری ساخت تولید شده‌است و می‌تواند با بیشترین توان، کوتاه‌ترین موج‌ها را به بزرگ‌ترین نقاط بدن در زمانی بسیار کوتاه برساند. همچنین خوب است بدانید که دستگاه اسکلپیون، طول موج‌های دستگاه الکساندرایت را با یک هندپیس جداگانه، دایود و طول موج ۹۴۰ نانومتر به‌طور همزمان با هندپیس دیگر ارسال می‌کند و به همین علت با انواع پوست و مو سازگاری بسیار خوبی دارد. در یک کلمه می‌توان گفت که این دستگاه یکی از مجهزترین دستگاه‌های حال حاضر دنیا به حساب میآید که در ایران نیز موجود است.

دستگاه IPL:

چنانچه دارای پوستی روشن و موهای تیره هستید، این دستگاه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای شماست. این دستگاه درای لامپ‌های زنون در خود است. این دستگاه جهت جوانسازی پوست و رفع لکه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از کم خطرترین دستگاه‌ها جهت لیزر موهای زائد است که به وسیله گرما و بدون هیچ سوختگی موهای زائد را از بین می‌برد. لازم است ذکر شود برای رنگ پوست تیره به هیچ وجه نباید از لیزر IPL استفاده گردد.

لیزر SmoothCool HYBRID:

رفع موهای زائد رنگ روشن و نازک به صورت دائمی مثل موهای لب بالا با به کارگیری از قوی‌ترین انرژی موجود در لیزر اسموت کول تحقق پیدا می‌کند. همچنین نفوذ عمیق در داخل پوست، بیش از ۴ میلی‌متر توسط UFL پیدا می‌کند.
حذف سریعتر و دائمی موهای زائد با اندازه پهن‌تر نیز با این دستگاه امکان‌پذیر است.
با نگاه کلی به تنوع بهترین دستگاه‌های لیزر موی زائد در ایران و انواع سیستم‌های فلش لامپ و لیزر، همچنان محبوبیت دستگاه Smooth cool ساخت کمپانی مطرح Jeisis کره جنوبی از بین نرفته‌است. آخرین ورژن این دستگاه با عنوان SmoothCool HYBRID با قابلیت‌های فراوان و ویژه که نه تنها برای حذف موهای زائد بلکه برای خدمات دیگر هم‌اکنون به کار میآید. این دستگاه علاوه بر هندپیس HR دارای یک هندپیس جدید با قابلیت تعویض کاربردی ۸ طول موج متفاوت می‌باشد.

دستگاه لیزر ICE PLATINA PLUS و ICE PLATINUM:

این دو دستگاه همه تکنولوژی‌های سه دستگاه الکساندرایت، Nd:YAG و diod را در خود دارا می‌باشد و این به آن معنا است که هر ۳ طول موج این دستگاه‌ها را دارد، اگر موی بلوند یا روشنی دارید یا موی شما نازک است یا در صورتی که پوست تیره و برنزی دارید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای شما این دستگاه می‌باشد.

با ترکیب ۳ طول موج گوناگون این دستگاه می‌تواند به بهترین نحو ممکن به ساختار و عمق پوست شما نفوذ کند تا موهای زائد شما را از بین ببرد.

جمع بندی:

در این مقاله چند نمونه از بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد را به شما مختطبین عزیز معرفی نمودیم. دنیای دستگاه‌های لیزر بسیار گسترده‌است و ده‌ها مدل دستگاه لیزر در سراسر جهان تولید می‌شود. اما مواردی که بررسی کردیم از معروف‌ترین و بهترین آن‌ها بودند.
از این که تا پایان این متن با ما همراه بودید از شما عزیزان سپاسگزاریم و امیدواریم اطلاعات مفیدی را در رابطه با بهترین دستگاه برای لیزر تقدیم شما کرده باشیم.

بهترین درمان جوش صورت چیست؟
بهترین درمان

بهترین درمان جوش صورت چیست؟

جوش صورت ممکن است به دلیل عوامل مختلفی اتفاق بیافتد که می‌توانند به عوامل داخلی یا خارجی برگردند. در زیر برخی از علل شایع جوش‌های

بهترین مراکز لیزر قلهک
بهترین مطب های

بهترین مراکز لیزر قلهک

با پیشرفت فناوری و تکنولوژی، مراکز لیزر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز درمانی برای انجام روش‌های غیرجراحی و زیبایی پوست و بدن شناخته می‌شوند.

بهترین کلینیک دندانپزشکی ستارخان
دندان پزشکی

بهترین کلینیک دندانپزشکی ستارخان

ویژگی های بهترین کلینیک دندانپزشکی چیست؟ ویژگی‌های یک کلینیک دندانپزشکی با کیفیت و موثر عبارتند از: تفاوت بین کلینیک دندانپزشکی و مطب دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی

دندان پزشکی

کارور دندانپزشکی چیست؟

همان‌طور که واقف هستید در دندانپزشکی، درمان‌های ترمیمی دندان بر اگزودنتیا ارجحیت دارند. اولویت اصلی دندان‌پزشکان حاذق حفظ آناتومی طبیعی دندان‌ها و ترمیم دندان‌های دارای

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان فرم را تکمیل نمایید.

مشاوره رایگان

نام